Hoe werkt het inspraakplatform?

Het inspraakplatform is bijzonder gebruiksvriendelijk. Hieronder leggen wij u stapsgewijs uit hoe u het inspraakplatform kunt gebruiken.

Stap 1: registreren

Als u voor de eerste keer op het inspraakplatform komt, kunt u zich eenmalig registreren. Klik hiervoor op ‘Aanmelden’ en vervolgens op ‘Registreren’. Maak hier een account aan met uw mailadres en een wachtwoord. U ontvangt binnen twee werkdagen een e-mail wanneer uw registratie is goedgekeurd.

Stap 2: aanmelden

Zodra uw registratie is goedgekeurd, kunt u zich aanmelden met het mailadres en het wachtwoord dat u tijdens de registratie heeft ingevoerd. U kunt zich altijd en overal vanaf elk toestel op ons inspraakplatform aanmelden.

Stap 3: gebruik

Na uw aanmelding ziet u op de pagina ‘Inspraken’ drie mogelijkheden:

Mijn inspraken:
hier kunt u een inspraak aanmaken, dus uw mening geven over een onderwerp dat u bespreekbaar wilt maken. U kunt hier ook uw eerder ingediende inspraken terugzien.

Inspraakverzoeken van Noorderbreedte:
hier kunt u reageren op vragen die wij vanuit Noorderbreedte graag aan u willen stellen.

Alle inspraken:
hier vindt u een overzicht van inspraken die door andere gebruikers zijn ingediend.

Let op! Het inspraakplatform is een beveiligde omgeving waarin uw persoonsgegevens worden verwerkt via de wet- en regelgeving rond de privacybescherming. Uw inspraak is anoniem, maar andere bewoners/ cliënten en naasten kunnen de inhoud van uw reactie wel lezen.

Waarvoor kunt u het inspraakplatform gebruiken?
Op het inspraakplatform kunt u laten weten hoe u de zorg, ondersteuning, faciliteiten en dienstverlening op onze zorglocatie ervaart. Misschien wenst u dat de bewoners meer naar buiten gaan of heeft u een beter idee omtrent de maaltijden. Wij horen graag welke zaken er goed gaan en wat beter kan. Met uw inspraak kunnen we nog beter inzetten op het realiseren van een waardevolle dag. Daarmee zorgen we voor een nog betere persoonsgerichte zorg, waarbij de behoeften én wensen van onze bewoners en cliënten voorop staan.

Waarvoor is het inspraakplatform niet bedoeld?
Het inspraakplatform is niet bedoeld voor klachten en specifieke situaties rondom een bewoner of cliënt. Inspraken met scheldwoorden en AVGgegevens worden niet in behandeling genomen. Voor klachten kunt u terecht bij een van onze zorgmedewerkers of naar de klachtenpagina op onze website gaan. Zorggerelateerde vragen kunt u rechtstreeks aan het zorgteam stellen.

Vragen of hulp nodig?
Heeft u vragen of hulp nodig? U kunt altijd contact met ons opnemen via klantenservice@nb.nl en 058 280 30 30. Kijk voor meer informatie over Noorderbreedte op www.noorderbreedte.eu.